Eksjöhus tror jag är en bra husleverantör, men jag vill ändå ge dem en slänga av missnöjes-sleven eftersom de verkar jobba som på 1970 talet.
Att skicka information, använda email och att ringa tillbaka till kunden verkar inte existera hos den säljare vi haft kontakt med. Efter att ha träffat dem 2 ggr och de ändå föreslår ett möte istället för att skicka information gör att man undrar hur de kommer kommunicera under byggtiden och om folk har all tid i världen att besöka husleverantören närhelst det passar.
Kommentarer som "jag har själv varit snickare och det här är bra grejor" känns inte förtroendeingivande utan bara gammeldags. Det får en dessutom att undra "varför säger du det? borde det inte vara bra grejor".
Vi kunde mycket vär byggt med Eksjöhus men de hade inget hus som passade oss. För lite nytänkande, både vad det gäller invändig layout på husen och på sättet de kommunicerade med oss. Nästa hus skulle kunna bli eksjöhus dock.
Nu kanske ni undrar om inte vi är några gnälliga typer som inget passar för?
Härnäst tar jag upp de som vi tyckte var bra och vilka vi valde.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar